28/3/2012: Η 4η ημερίδα από το Marketing Club: 'Τολμώντας εξαγωγικά' στις 2/4

To Marketing Club διοργανώνει την 4η ημερίδα του με τίτλο: 'Τολμώντας εξαγωγικά, Εξαγωγές: Βασικός πυλώνας ανάπτυξης και εξόδου από την κρίση', τη Δευτέρα 2 Απριλίου στις 6:30 μ.μ., στο THE MET Hotel (Αίθουσα Ζέφυρος, 26ης Οκτωβρίου 48, Νέο Λιμάνι Θεσσαλονίκης) στη Θεσσαλονίκη.

Εισηγητές της ημερίδας θα είναι:

  • Χριστόδουλος Ράντης, Διευθυντής Θυγατρικών & Marketing της 'ΠΥΡΑΜΙΣ ΜΕΤΑΛΛΟΥΡΓΕΙΑ Α.Ε.'
  • Δημήτρης Πολιτόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της 'ΖΥΘΟΠΟΙΪΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΘΡΑΚΗΣ Α.Ε.'
  • Σίμος Διαμαντίδης, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της 'ΔΙΟΠΑΣ Α.Ε.'

Κόστος συμμετοχής:

  • 15 ευρώ για τα μέλη του Marketing Club
  • 25 ευρώ για τα μη μέλη

Σε κάθε φοιτητή/τρια μέλος του Marketing Club που θα παρακολουθήσει την ημερίδα θα έχουν δώρο σεμινάριο με θέμα: Internet profile management & Social Media.

Πληροφορίες: Μαρίνα Στροσκίδου 6977 894 007 e-mail: contact@marketingclub.gr, Facebook: MarketingClub.gr, Twitter: @mktClub1988.

Το 'Marketing Club' δημιουργήθηκε το 1988 από αποφοίτους και φοιτητές του Τμήματος Εμπορίας και Διαφήμισης του ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης. Το 2010 επανιδρύεται και ξεκινάει και πάλι τη δράση του δυναμικά και με ανανεωμένη διάθεση. Σκοπός του είναι η επιμόρφωση των μελών του σε θέματα Marketing (και όχι μόνο), η διασύνδεση αποφοίτων με την αγορά εργασίας, η επαγγελματική δικτύωση και φυσικά η προάσπιση των επαγγελματικών δικαιωμάτων των πτυχιούχων του τμήματος Marketing. Επιπλέον, βασική επιδίωξη του συλλόγου είναι η σύσφιξη σχέσεων μεταξύ των μελών του και η ανάπτυξη συνεργασίας επιχειρήσεων και στελεχών.